Ask us Anything – Variety Pack 5

Autor: sithard | Přidáno: 15.8.2013 Kategorie Ask us Anything

Netrvalo dlouho, a Zenimax opět přináší odpovědi na různé otázky v pravidelné rubrice Ask Us Anything. Tentokrát o všem možném – sběru, lore, příběhu, i mechanizmech v dungeonech. Nejčerstvější novinky o vývoji hry přímo od tvůrců! Proto neváhejte, a začtěte se do dnešního článku.

*KONEC*

Otázka: Opravdu se zajímam o lore Woof Elfů a Valenwoodu, and dobře znám Green Pact. Jaký efekt to bude mít při sběru ingrediencí a lovu zvěře v divočinách Valenwoodu?

Odpověď: Green Pact ovlivňuje chování Wood Elf NPC kteří jsou mu oddáni, omezujíc to co mohou udělat s živými rostlinami. Jak Green pact ovlivní chování postavy hráče je jen na něm.

Otázka: Vypadá to, že jste se ustálili na „vyber si dvě profese“ designu pro crafting. Bude možné se odlišit, a pokud ano, bude to použitelné? Například, řekněme že jsem mistr ve Weaponsmithing. Poté se rozhodnu naučit se mistrovsky Heavy Armor výrobu, ale ne Medium či Light Armor, a místo toho zbylé body využiju v Alchymii abych se naučil mistrovské jedy, ale né lektvary. Fungovalo by něco takového ?

Odpověď: Záměrem je, aby styl od každého trochu byl použitelnou volbou pro všechny řemeslníky. Přepokládáme že tento systém budeme testovat a upravovat v závislosti na odezvě z bety.

Otázka: Budou sběrné předměty (láhve,chleba, aj) respawnovat?

Odpověď: Ano, mají respawn, ale v náhodných intervalech, a ne bezvýhradně na stejném místě.

Otázka: Uvažoval jsem nad tím, jak budou perky a talentové stromy fungovat. Bude to podobné Skyrimu v tom, že každou úroveň dostaneme jeden bod který použijeme na jeden skill, nebo bude více stromů, a každý dostane vlastní body, např. budou mít bojové skilly vlastní strom, a řemesla také vlastní? Tak abychom mohli rozvíjet naše bojové skilly a řemeslné skilly ve stejnou dobu během levelování.

Odpověď: V současnosti jsme rozdělili vývojové systémy pro řemeslníky a dobrodruhy – dobrodruzi jsou výraz který zahrnuje vše, co se přímo netýká řemeslné výroby. Řemeslné profese fungují získáváním inspirace v průběhu výroby, postupujete tím, že dosahujete různých cílů. Skill body které jsou třeba pro dobrodruhy pocházejí ze tří různých zdrojů: levelování, důležité quest úspěchy, a sky shardy. Můžete použít skill point v jakoukoliv dobu poté co ho získáte.

Otázka: V souladu s tradicí Elder Scrolls, bude hráč začínat v situaci vězně?

Odpověď: Bez toho abychom toho prozradili přílíš „Ano“.

Otázka: Chtěl bych vědět jedno: jak daleko jste schopni zajít s aspektem rozhodování ve vývoji příběhu, v tom smyslu, že jen malý počet her dovoluje hráčům provádět důležitá rozhodnutí, která mohou změnit vývoj, a i když ano, nejsou zde žádné zpětné dopady daného rozhodnutí. Zaměří se tým na zpětnou vazbu s příběhem nebo jen na lore ?

Odpověď: Ve hře je spousta různých rozhodnutí, ale protože se ptáte čistě na rozhodování v příběhu: ano, budou zde různé stupně ovlivnění okolí. Můžou být zanedbatelné, jako třeba způsob jakým vaše postava někomu odpovídá, což má malý účinek, krom toho, že si můžete vybrat styl své odpovědi. Jiné volby mohou ovlivnit ryze jedno specifické NPC – možná uvidíte, jak se snaží pokračovat v cestě, kterou jste jim sami navrhli. Občas, vaše rozhodnutí ovlivní ty vám nejbližší nebo budou mít mnohem větší dopad. Vaše volby v příběhu rozhodně budou ovlivňovat to co uvidíte a budete dál hrát.

Otázka: Jeden z momentů, který mě dokáže v MMORPG nejvíce zklamat, je ten, kdy po investovaní stovek hodin do získání maximálního levelu zjistím, že jsem zvolil perky/skilly se kterými už mě nebaví hrát, nebo nejdou do kupy s mou postavou, a zjištění že jediná možnost jak to změnit je tvorba nové postavy. Jsou tyto typy voleb ohledně skillů ve hře přítomny, a máte nějaký mechanismus pro postavu kterým se přetrénovat, nebo musím začít od začátku?

Odpověď: Budeme mít řešení pro re-specc vaší postavy, o detaily se podělíme později.

Otázka: Najdeme v dungeonech nějaké druhy pastí, jako jsme viděli v jiných Elder Scrolls hrách ? (např balvany padající z výšky, plamenomety, či automatické střílny šípů).

Odpověď: Ano, v dungeonech budou pasti, ale kdybychom vám o nic řekli příliš, nebyly by to dobré pasti!

Otázka: Budou bitvy o pevnosti zahrnovat fronty, díky kterým se náhodní hráči či skupiny připojí do bitvy (jako u battlegroundů v jiných hrách) nebo jakýkoliv hráč zde prostě může dojít a útočit/bránit pevnost ?

Odpověď: Kdokoliv nad ševelem 10 se může zúčastnit bojů v Cyrodiilu. Pevnosti mohou být pod útokem, a zároveň bráněny v jakoukoliv dobu. Zároveň zde bude systém pro vyhledávání skupiny, který vám pomůže najít v Cyrodiilu jiné hráče, a to aby jste si mohli užít veškerou zábavu bojů o pevnosti ve skupině.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0