Příspěvek 1 až 5 z 5
  1. #1
    LorDrek is offline
    Člen Rady Semper Fidelis
    Redaktor

    LorDrek's Avatar
    Rasa
    Nord
    Povolání
    Dragonknight
    Frakce
    Ebonheart Pact
    Guilda
    Ysgramor dragons of Atmor
    Příspěvky
    3,119
    Rep Power
    137

    NÁVOD K HRE - ESO a nováčik

    text môže obsahovať aj chybné údaje je to zbierka za posledné 2 roky nie všetko je 100% upravené aj ja som len človek. Obsahuje väčšinu hry a zbierku informácií, ktoré sú brané všeobecne, nezohľadňujú vašu šikovnosť a výnimočnosť. Ide o prehľad vecí v hre a návod pre nováčikov. Ďakujem za pochopenie

    Návod ako si vybrať a tvoriť vašu postavu.

    Frakcia: najprv si treba vybrať frakciu Aldmeri Domminion (AD), Daggerfall Covenant (DC), Ebonheart Pact (EP), ku každej frakcii patria rôzne rasy. Alebo zakúpiť taký balík hry, ktorá vám umožní hrať s akoukoľvek rasou za akúkoľvek alianciu.

    EP – Nord, Dunnmer (Dark Elf), Argonián
    DC – Braton, Redguard, Orc
    AD – Khajit, Altmer (High Elf), Bosmer (Wood Elf)

    Rasa: je len na vás čo preferujete, či výzor a nezáleží vám na rasových pasívnych schopnostiach, alebo uprednostňujete každý štatistický detail.

    Altmer

    • Destruction Talent (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre deštrukčné staffy
    • Spellcharge (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu magicky v boji (3/6/9)%.
    • Gift of Magnus (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku (4/7/10)%.
    • Elemental Talent (3 ranks) – zvyšuje poškodenie ohňom, ľadom a bleskami (2/4/6)%.
    Bosmer

    • Archery Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15%. Pre luky
    • Vigor (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu staminy v boji (3/6/9)%.
    • Resist Affliction (3 ranks) – zvyšuje ochranu voči jedu a disease (7/14/21). Zvyšuje maximálnu staminu by (1/2/3)%.
    • Stealthy (3 ranks) – navyšuje stelth rádius (1/2/3) meterov. Zvyšuje poškodenie voči nepriateľom v stealthe (3/6/9)%.
    Khajiit

    • Medium Armor Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre medium armor.
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (6/13/20)% a 10% regenerácie staminy
    • Stealthy (3 ranks) – navyšuje stelth rádius (1/2/3) meterov. Zvyšuje poškodenie voči nepriateľom v stealthe (3/6/9)%.
    • Carnage (3 ranks) – zvyšuje kritickú šancu (2/5/8)%
    Breton

    • Light Armor Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre light armor
    • Magnus (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku o (4/7/10)%.
    • Spell Resistance (3 ranks) – zvyšuje kúzelné ochrany (max 3000).
    • Magicka Mastery (3 ranks) – redukuje platbu na magicku za kúzla (1/2/3)%.
    Orc

    • Heavy Armor Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre heavy armor Brawny (3 ranks) – zvyšuje maximálny život a staminu by (2/4/6)%.
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (10/20/30)%.
    • Swift (3 ranks) – redukuje platbu za šprintovanie (4/8/12)% a zvyšuje jeho rýchlosť (3/6/9)%, + 4% weapons attacks.
    Redguard

    • Shield Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre meč a štít (1h/s)
    • Vigor (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu staminy v boji (3/6/9)%.
    • Conditioning (3 ranks) – zvyšuje maximálnu staminu (4/7/10)%.
    • Adrenaline Rush (3 ranks) – obnovuje (max 900) staminu ak útočíte na blízko, môže sa opakovať každé 3 sekundy
    Argonian

    • Restoration Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre liečiace staffy
    • Amphibious (3 ranks) – zvyšuje rýchlosť plávania 50% a efektivitu flašiek (5/10/15)%.
    • Argonian Resistance (3 ranks) – zvyšuje maximálny život (1/2/3)% a ochranu voči jedu, disease o (max 1440).
    • Quick to Mend (3 ranks) – zvyšuje prichádzajúce liečenie (2/4/6)%.
    Dunmer

    • Ambidexterity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre duálne zbrane (DW)
    • Dynamic (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku a staminu by (2/4/6)%.
    • Resist Flame (3 ranks) – zvyšuje ohňovú ochranu (max 1440) a maximálnu magicku o (1/2/3)%.
    • Flame Talent (3 ranks) – zvyšuje silu poškodie ohňovými útokmi (max 7%).
    Nord

    • Two-Handed Weapon Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre dvojručné zbrane (2H)
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (10/20/30)%.
    • Resist Frost (3 ranks) – zvyšuje ochranu voči ľadu (max 1440) a zvyšuje maximálny počet životov o (3/6/9)%.
    • Rugged (3 ranks) – znižuje prichádzajúce poškodenie (2/4/6).
    Imperial

    • Shield Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre 1h/s
    • Tough (3 ranks) – zvyšuje maximálny život (4/8/12)%.
    • Conditioning (3 ranks) – zvyšuje maximálnu staminu (4/7/10)%.
    • Red Diamond (3 ranks) – útoky na blízko majú (2/4/6)% šancu na 253 bodov obnovy života.

    Najlepšie rasy pre TANKY – tank je postava, s ktorou je levelovanie veľmi zlé
    Je to iba odporúčanie – Imperiál, Argonián, Redguard,Orc, Nord

    Najlepšie rasy pre DPS a HEALEROV magicka
    Ja to iba odporúčanie – Dunmer, Breton, Altmer, Argonián

    Najlepšie rasy pre DPS a RANGE DPS stamina
    Je to iba odporúčanie – Khajiit, Orc, Redguard, Imperiál

    Samozrejme neberte to smerodatne, rasové bonusy sú skôr taký číselný doplnok, ktorý má malý účinok, ale predsa. Na druhej strane sa pozerať na nejakého nepodarka zmutovaného sa mi nechce, tak som si vybral to čo sa mi páčilo a čísla išli bokom.

    Jednotlivé klasy: Dragonknight (DK), Templár (T), Sorcerer (S), Nightblade (NB)

    Klasa pre TANKA: teraz by som určite odporúčal buď DK alebo T/NB. Obe postavy disponujú instantným self healom, vysokými ochranami, rôznymi štítmi, dobrými regeneráciami.

    Klasa pre melee/stamina DPS: S,NB, T, DK, asi v takomto poradí by som to odstupňoval ako to teraz je (ak niekto nesúhlasí nech postne svoje DPS). NB určite doporučujem aj na boj na diaľku, ostané klasy sú tiež dobré, ale nevinikajú ako NB vďaka stealthu.

    Klasa pre magicka DPS: S, NB, DK, T, v hre je to teraz v tomto poradí. Niekto môže namietať, ale toto je návod pre nováčikov, ako sa zorientovať a vybrať si vhodné zameranie. DK je jednoznačne najlepšou klasou na dlhé boje.

    DragonKnight: výborná postava na tankovanie, prežívanie, aj DPS. Má niekoľko štítov, ochrán, vie odrážať útoky na diaľku. Dokáže vysávať život z nepriateľov, má cc AOE dark talons, ktoré je jedno z najlepších v hre. Instant selfheal, ako magické DPS je jedno z naj v hre, dá sa využiť aj ako support vďaka igneus schield, aschcloud. Ako melee DPS tiež vynikne vďaka odolnosti.

    Templár: je to taký typický paladin, hlavnou výhodou je selfheal a liečenie aj bez liečiteľskej staffy. Určite je to top HEALER v hre. Jeho využitie pre TANKA je tiež vhodné. Ako melee DPS je hodne použitelný, ináč je to vhodná klasa do PVP. Disoponuje ochranami, štítmi a rôznymi regeneráciami staminy, života.

    Sorcerer: je teraz v tomto čase najsilnejšia postava na krátky boj, ako magické DPS v dlhom boji zaostáva o 10 – 20% za DK, ako melee to môže byť lepšie, lebo 2h zbraň je v celku dobre boostnutá. Ako healer je to slabšie, ale dá sa využiť ako taký hybrid DPS a HEALU. V PVP využívaný teleport, a pre PVE vo fáze enrage (boss pod 20%) má vynikajúcu abilitu bleskov s boost DPS, ultimátku overload.

    Nightblade: jednoznačne dobré range DPS s lukom, dá sa použiť aj ako TANK. V pvp obľúbená postava pre jeho stealth mechaniku. Je to aj vynikajúce DPS, do pve ako melee tak aj magicka. Výhodou sú critické útoky, plýženie, bonusy na útoky z hidu.

    Armory:

    Light armor (LA): je vhodný pre magicka DPS (min 5 ks) zbytok doplniť heavy a medium. Samozrejme aj HEALER by mal chodiť v LA. LA je ¼ armor mitigation oproti heavy, ste taký papierový. Podporuje magicka buildy, regeneráciu magicky, jej účinnosť.

    Medium armor (MA): najvhodnejší pre stamina DPS na blízko a range s lukom (min 5 ks). Podpora stamina buildov, critických zásahov a plýženia.

    Heavy armor (HA): ťažké brnenie najvhodnejšie pre TANKA, možno využiteľné pre DPS do PVP, ale ináč vôbec nedoporučujem pre DPS tento armor, má málo bonusov. Zvýšené ochrany voči kúzlam, fyzickým útokom, redukuje platbu za blok, zvyšuje vám život a jeho regeneráciu.

    Traity k armorom: najpoužívanejšie

    Divines – navyšuje hodnotu mundusu (vysvetlené nižšie čo je mundus)
    Infused – navyšuje hodnotu enchantu na armore
    Reinforced – navyšuje hodnotu armoru
    Výška armoru sa = výške spellresistu

    Zbrane:

    Stamina:
    Dvojručné – sekera – krvácanie, kladivo – armor penetrácia, meč - +5% poškodenie, všetky 2h zbrane majú najvyššie číslo na poškodenie, nevýhoda oproti dualwieldu, že nemajú aj druhý setový bonus, 2h zbrane vhodné do PVP aj PVE
    Dualwield – také isté výhody ako 2h, len maáte o jeden set bonus naviac, a najlepšie AOE v hre.
    Luk – je range zbraň ale účinok na blízko je nulový, slabé AOE ak sú ciele pohyblivé tak je to strašné
    Meč a štít – je to pre tanka, neskutočný výdrž, obrany, prežitie, ale nulové poškodenie
    Magicka:
    Staffy – fire, frost, lighting – každá má svoje bonusy a výhody, elementárne poškodenia sa aplikujú s inými bonusmi
    Sú to pre magicka buildy najuniverzálnešie zbrane, výhoda range, aj na blízko aj AOE.

    Traity k zbraniam – najpoužívanejšie

    Precise – critická šanca
    Sharpened – armor a spell penetrácia
    Nirnhooned – spell penetrácia

    Guildy v hre: vhodné vyskillovať všetko

    Fighters guilda – podpora pre stamina buildy aj magicka
    Mages guilda – podpora pre matgicka buildy, ale ultimátka dobrá do PVP aj PVE pre tiež stamina.
    Undaunted – výborné pasivky pre endgame content a pre tanka range taunt

    Ako si vybrať postavu za čo chcete hrať.

    Najdôležitejšie skombinovať rasu a jednotlivú klasu, k tomu zvolíte typ zbrane a vhodný armor, toto sa s vami potiahne celou hrou. Síce máte možnosť reset skillov, prejsť zo stamina na magicku, ale rasu a klasu nejde zmeniť (zatiaľ). Správna kombinácia vám uľahčí život vo všetkom čo sa len dá, o to je potom hranie zábavnejšie.

    Na čo slúži champion systém (CHS) a ako maximalizovať jeho využitie pre vašu postavu.

    Je to ďalší vývojový stupeň po dosiahnutí lvl50 po ňom nasledujú veterán ranky až po vr 16. Počas ktorých už pribúdajú body do CHS. Ak si správne vyberiete rasu, klasu, zbraň armor a dobre rozdelíte body v CHS, bude vaša klasa zameraná na DPS, alebo TANKA, alebo HEALERA. Ak mienite experimentovať ako taký hybrid, z môjho pohľadu to nedoporučujem. Bude to taká nejaká postava, samozrejme je to na vás.
    CHS je skoro nekonečný rozvoj vaše postavy, v prvých bodoch je potrebné dávať body podľa vášho zamerania po pár rokoch hrania to bude jedno kam to dáte. Max 3600 bodov.

    Ako rozdeliť atributy.

    Životy (H) – už majú bonus iba +10% (1,1) na všetkých bodoch, setoch, určite odporúčam pre nováčikov všetko dávať do života a na VR 16 respec, upraviť podľa gearu a setov.
    Magicka (M) Stamina (ST)- hlavne sa využívajú ich body na armoroch, šperkoch, setových bonusoch, sem by som tribúty delil až po dosiahnutí VR 16.

    Počty životov, magicky, staminy pre jednotlivé zameranie na VR 16 TANK, HEALER, DPS:

    TANK: H- 25 – 30K, ST – 22K, M – 18K
    DPS/HEALER magicka: H-20K, M – 30+K, ST – 10K
    DPS stamina: H – 20K, M – 10K, ST – 30+K
    TANK vhodné mať armor na 32K a spell resist tiež na 32K, je to skoro maximálna mitigácia 50% zníženie prichádzajúceho poškodenia.

    Tvorba buildu.

    Nemusíte sa zaťažovať buildom od lvl 1 , ešte nemáte otvorené ani skilly ani dostatok bodov. Treba ísť pekne po poriadku a prejsť celý content, sú tam totižto skryté skillpointy a hlavne sa naučíte čo to o hre a jej mechanikách. Nemusíte sa báť nič vám neujde, vždy sa dá vrátiť na vyššom lvl, ale ak idete správne vždy budete o čosi popredu. Najvhodnejšie je skillovať všetko čo sa len dá, armory, zbrane, guildy, klasové skilly. Ak odovzdávať Q tak máte možnosť dať na druhý bar všetky nevyskillované skilly a tak sa vám dajú expy z Q do všetkých skillov. Skilly expíte ak ich máte na aktívnom bare.
    Skill pointy – za postup na vyššiu úroveň, za zbieranie skyshardov 3/3 a z Q skryté úlohy.
    VR1 -16 : build
    Ako vr1 je dobré si usporiadať čo a ako, a začať uvažovať aký build preferovať aj pre group content undaunted daily.
    Vačšinou – 1x bar single target, 1x bar AOE target, využívať oba bary, bez toho to proste nejde. Samozrejme máte dosť skillpointov z contentu + máte skilly vyskillované všetky takže nie je problém respec a prenastaviť si to podľa aktuálneho stavu v hre.

    Elementálne poškodenia
    • Chilled - Snared 40% spomalenie na 5 sek., šanca na proc s každým mrazivým poškodením
    • Concussion – redukuje útočníkové poškodenie o10% na 4 sek. s každým bleskovým poškodením
    • Burning – ohnivé poškodenie v čase na 3 sek (dot 3x každú 1,5sek). šanca na proc s každým ohnivám poškodením
    Rátajú sa enchanty, klass skills, set bonusy
    Efekty zasahujúce schopnosti postavy
    • Knocked Down – úplná neschopnosť čokoľvek robiť, je to zrazenie 2-3 sek (ak máte staminu, dá sa použiť break free) imunita vočí ďalšiemu podobnému efektu na x sek
    • Stunned – neschopnosť pophybu, akcie, útokov, zase (ak máte staminu, dá sa použiť break free) imunita vočí ďalšiemu podobnému efektu na x sek
    • Off balance/Vulnerable – je to efekt, ktorý sa zobrazuje nad hlavou nepriateľa/vám – vtedy je nepriateľ náchylný na heavy útoky, dostane skopnutie, na postavu účinkujú lepšie všetky CC, postava nie je schopná efektívnej obrany
    • Disoriented – postava nie je schopná pohybu, ani akcie, trvá to niekoľko sekúnd (ak máte staminu, dá sa použiť break free)
    • Silenced – nedá sa hýbať pre nepriateĺov v PVE, kúzliť útoky PVP/PVE, Negate Magic (sorcerer).
    • Feared – postava sa rozbehne, je neovládateľná (immovable už dáva imunitu heavy armor skills)
    • Pull – pritiahnutie postavy k vám (fiery grip DK) postava je na 1s nehybná
    • Knockback – skopnutie na vzdialenosť 5 metrov, má to niekoľko skillov, (ak máte staminu, dá sa použiť break free)
    • Immobile – nehybnosť, nemožnosť sa otáčať, ale môžete útočiť, použiť roll doge, break free
    • Snared – spomalenie, ostatné akcie funkčné

    ostatné
    • Taunted – výzva na útočníka iba v PVE na 15s
    • Blind – oslepenie , šanca na to že vás útočník netrafí (miss)
    • Bleed – fyzické poškodenie v čase (10s) sekery, pasivky
    • Poisoned – jedoveé poškodenie DOT 12s, 7x2s, proc s každým poison útkom, enchant, set bonus, skills
    • Diseased – debuss na zníženie prichádzajúceho liečenia, rezistencia je iba deisease
    • Immovability – imunita voči skopnutiu a ostatným CC, aktívny skill heavy armor, break free na x sek, flaška

    Negovanie efektov
    • Break Free – stojí stamin ruší cc, dáva imunitu na 5 sek
    • Dodge – uhnutie útoku, stojí staminu, imunita aj voči AOE
    • Cleanse/Purge/Purify – odstráňuje negatívne efekty a dáva imunitu na pár sek.
    • Block – neguje každé CC (po novom by nemalo ísť zrušiť uppercut)
    • Reflect – vracia efekt na nepriateľa (skills DK, 1h/s)
    • Invisibility (flašky a NB) - neviditelnosť
    • Snare Break – odstráni snare, napríklad: Forward momentum (2H).

    Voči všetkému je nejaká ochrana, teraz pridané do CHS.

    BLOCK:
    S akoukoľvek zbraňou ak držíte blok je redukcia poškodenia zvýšená o 50%, pri štíte sú bonusy naviac.
    ROLL-DODGE:
    Dvojklik + šípka uniknutie pred útokom, taká malá nesmrtelnosť

    Mundus stony: bonusy k vašej postave
    Mundus Vlastnosť Hodnota

    The Steed beh 5%
    health recovery 210

    The Apperentice spell dmg 166

    The Warrior wpn dmg 166

    The Thief crit chance 11%

    The Ritual healing 10%

    The Shadow crit dmg 12%

    The Serpent stamina recovery 210

    The Atronach magicka recovery 210

    The Tower max stamina 1 280

    The Mage max magicka 1 280

    The Lord max health 1 280

    The Lower spell resist 1 280

    The lady physical resist 1 280

    Content:

    Oblasti na Questy:

    Za jednotlivé aliancie. Pribudol Craglorn, Upper craglorn, Wrothgar
    Delve a group delve – sa dajú prejsť solo, dokonca aj group delve
    Group content – výhradne pre 4 postavy, na obtiažnosti normal môžete ísť aj 2, na obtiažnosti veterán 4.
    Public dungeony – neobmedzený prístup pre všetkých môžete solovať.
    Trials – 3x v hre – pre 12 ľudí.

    Ak máte otázky prosím pýtajte sa!
    Naposledy upravil LorDrek; 12-03-2015 v 08:51.
    GUILD CZ/SK EP - Ysgramor dragons of Atmor
    @LorDrek - DragonKnight vr 16, TANK magicka/stamina Nord
    @LorDrek - DragonKnight vr 16, DPS stamina Imperial

    Hel Ra - HM complete, AA - HM complete, SO - HM complete, VMA - progres, MOL - complete
    lordrek.eso@gmail.com

  2. #2
    Alenelee is offline
    Člen Semper Fidelis

    Alenelee's Avatar
    Rasa
    Breton
    Povolání
    Sorcerer
    Frakce
    Ebonheart Pact
    Guilda
    Semper Fidelis
    Příspěvky
    196
    Rep Power
    67
    Pěkná práce.

  3. #3
    a ako je to s "petmi" v hre? moze ich mat kazda postava a ako sa daju ziskat?

  4. #4
    Ragy is offline
    Nováček

    Ragy's Avatar
    Povolání
    Dragonknight
    Frakce
    Daggerfall Covenant
    Příspěvky
    10
    Rep Power
    43
    pokud myslíš na okrasu, tak se dají získat za crowny nebo za některé qesty/achivmenty, jinak zvířátka ,která by za tebe bojovala, má akorát sorcka ze skillů.

  5. #5
    LorDrek is offline
    Člen Rady Semper Fidelis
    Redaktor

    LorDrek's Avatar
    Rasa
    Nord
    Povolání
    Dragonknight
    Frakce
    Ebonheart Pact
    Guilda
    Ysgramor dragons of Atmor
    Příspěvky
    3,119
    Rep Power
    137
    Quote Napsal LorDrek View Post
    text môže obsahovať aj chybné údaje je to zbierka za posledné 2 roky nie všetko je 100% upravené aj ja som len človek. Obsahuje väčšinu hry a zbierku informácií, ktoré sú brané všeobecne, nezohľadňujú vašu šikovnosť a výnimočnosť. Ide o prehľad vecí v hre a návod pre nováčikov. Ďakujem za pochopenie

    Návod ako si vybrať a tvoriť vašu postavu.

    Frakcia: najprv si treba vybrať frakciu Aldmeri Domminion (AD), Daggerfall Covenant (DC), Ebonheart Pact (EP), ku každej frakcii patria rôzne rasy. Alebo zakúpiť taký balík hry, ktorá vám umožní hrať s akoukoľvek rasou za akúkoľvek alianciu.

    EP – Nord, Dunnmer (Dark Elf), Argonián
    DC – Braton, Redguard, Orc
    AD – Khajit, Altmer (High Elf), Bosmer (Wood Elf)

    Rasa: je len na vás čo preferujete, či výzor a nezáleží vám na rasových pasívnych schopnostiach, alebo uprednostňujete každý štatistický detail.

    Altmer

    • Destruction Talent (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre deštrukčné staffy
    • Spellcharge (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu magicky v boji (3/6/9)%.
    • Gift of Magnus (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku (4/7/10)%.
    • Elemental Talent (3 ranks) – zvyšuje poškodenie ohňom, ľadom a bleskami (2/4/6)%.
    Bosmer

    • Archery Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15%. Pre luky
    • Vigor (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu staminy v boji (3/6/9)%.
    • Resist Affliction (3 ranks) – zvyšuje ochranu voči jedu a disease (7/14/21). Zvyšuje maximálnu staminu by (1/2/3)%.
    • Stealthy (3 ranks) – navyšuje stelth rádius (1/2/3) meterov. Zvyšuje poškodenie voči nepriateľom v stealthe (3/6/9)%.
    Khajiit

    • Medium Armor Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre medium armor.
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (6/13/20)% a 10% regenerácie staminy
    • Stealthy (3 ranks) – navyšuje stelth rádius (1/2/3) meterov. Zvyšuje poškodenie voči nepriateľom v stealthe (3/6/9)%.
    • Carnage (3 ranks) – zvyšuje kritickú šancu (2/5/8)%
    Breton

    • Light Armor Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre light armor
    • Magnus (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku o (4/7/10)%.
    • Spell Resistance (3 ranks) – zvyšuje kúzelné ochrany (max 3000).
    • Magicka Mastery (3 ranks) – redukuje platbu na magicku za kúzla (1/2/3)%.
    Orc

    • Heavy Armor Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre heavy armor Brawny (3 ranks) – zvyšuje maximálny život a staminu by (2/4/6)%.
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (10/20/30)%.
    • Swift (3 ranks) – redukuje platbu za šprintovanie (4/8/12)% a zvyšuje jeho rýchlosť (3/6/9)%, + 4% weapons attacks.
    Redguard

    • Shield Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre meč a štít (1h/s)
    • Vigor (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu staminy v boji (3/6/9)%.
    • Conditioning (3 ranks) – zvyšuje maximálnu staminu (4/7/10)%.
    • Adrenaline Rush (3 ranks) – obnovuje (max 900) staminu ak útočíte na blízko, môže sa opakovať každé 3 sekundy
    Argonian

    • Restoration Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre liečiace staffy
    • Amphibious (3 ranks) – zvyšuje rýchlosť plávania 50% a efektivitu flašiek (5/10/15)%.
    • Argonian Resistance (3 ranks) – zvyšuje maximálny život (1/2/3)% a ochranu voči jedu, disease o (max 1440).
    • Quick to Mend (3 ranks) – zvyšuje prichádzajúce liečenie (2/4/6)%.
    Dunmer

    • Ambidexterity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre duálne zbrane (DW)
    • Dynamic (3 ranks) – zvyšuje maximálnu magicku a staminu by (2/4/6)%.
    • Resist Flame (3 ranks) – zvyšuje ohňovú ochranu (max 1440) a maximálnu magicku o (1/2/3)%.
    • Flame Talent (3 ranks) – zvyšuje silu poškodie ohňovými útokmi (max 7%).
    Nord

    • Two-Handed Weapon Expertise (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre dvojručné zbrane (2H)
    • Robust (3 ranks) – zvyšuje regeneráciu života v boji (10/20/30)%.
    • Resist Frost (3 ranks) – zvyšuje ochranu voči ľadu (max 1440) a zvyšuje maximálny počet životov o (3/6/9)%.
    • Rugged (3 ranks) – znižuje prichádzajúce poškodenie (2/4/6).
    Imperial

    • Shield Affinity (1 rank) – zvyšuje získavanie exp. o 15% pre 1h/s
    • Tough (3 ranks) – zvyšuje maximálny život (4/8/12)%.
    • Conditioning (3 ranks) – zvyšuje maximálnu staminu (4/7/10)%.
    • Red Diamond (3 ranks) – útoky na blízko majú (2/4/6)% šancu na 253 bodov obnovy života.

    Najlepšie rasy pre TANKY – tank je postava, s ktorou je levelovanie veľmi zlé
    Je to iba odporúčanie – Imperiál, Argonián, Redguard,Orc, Nord

    Najlepšie rasy pre DPS a HEALEROV magicka
    Ja to iba odporúčanie – Dunmer, Breton, Altmer, Argonián

    Najlepšie rasy pre DPS a RANGE DPS stamina
    Je to iba odporúčanie – Khajiit, Orc, Redguard, Imperiál

    Samozrejme neberte to smerodatne, rasové bonusy sú skôr taký číselný doplnok, ktorý má malý účinok, ale predsa. Na druhej strane sa pozerať na nejakého nepodarka zmutovaného sa mi nechce, tak som si vybral to čo sa mi páčilo a čísla išli bokom.

    Jednotlivé klasy: Dragonknight (DK), Templár (T), Sorcerer (S), Nightblade (NB)

    Klasa pre TANKA: teraz by som určite odporúčal buď DK alebo T/NB. Obe postavy disponujú instantným self healom, vysokými ochranami, rôznymi štítmi, dobrými regeneráciami.

    Klasa pre melee/stamina DPS: S,NB, T, DK, asi v takomto poradí by som to odstupňoval ako to teraz je (ak niekto nesúhlasí nech postne svoje DPS). NB určite doporučujem aj na boj na diaľku, ostané klasy sú tiež dobré, ale nevinikajú ako NB vďaka stealthu.

    Klasa pre magicka DPS: S, NB, DK, T, v hre je to teraz v tomto poradí. Niekto môže namietať, ale toto je návod pre nováčikov, ako sa zorientovať a vybrať si vhodné zameranie. DK je jednoznačne najlepšou klasou na dlhé boje.

    DragonKnight: výborná postava na tankovanie, prežívanie, aj DPS. Má niekoľko štítov, ochrán, vie odrážať útoky na diaľku. Dokáže vysávať život z nepriateľov, má cc AOE dark talons, ktoré je jedno z najlepších v hre. Instant selfheal, ako magické DPS je jedno z naj v hre, dá sa využiť aj ako support vďaka igneus schield, aschcloud. Ako melee DPS tiež vynikne vďaka odolnosti.

    Templár: je to taký typický paladin, hlavnou výhodou je selfheal a liečenie aj bez liečiteľskej staffy. Určite je to top HEALER v hre. Jeho využitie pre TANKA je tiež vhodné. Ako melee DPS je hodne použitelný, ináč je to vhodná klasa do PVP. Disoponuje ochranami, štítmi a rôznymi regeneráciami staminy, života.

    Sorcerer: je teraz v tomto čase najsilnejšia postava na krátky boj, ako magické DPS v dlhom boji zaostáva o 10 – 20% za DK, ako melee to môže byť lepšie, lebo 2h zbraň je v celku dobre boostnutá. Ako healer je to slabšie, ale dá sa využiť ako taký hybrid DPS a HEALU. V PVP využívaný teleport, a pre PVE vo fáze enrage (boss pod 20%) má vynikajúcu abilitu bleskov s boost DPS, ultimátku overload.

    Nightblade: jednoznačne dobré range DPS s lukom, dá sa použiť aj ako TANK. V pvp obľúbená postava pre jeho stealth mechaniku. Je to aj vynikajúce DPS, do pve ako melee tak aj magicka. Výhodou sú critické útoky, plýženie, bonusy na útoky z hidu.

    Armory:

    Light armor (LA): je vhodný pre magicka DPS (min 5 ks) zbytok doplniť heavy a medium. Samozrejme aj HEALER by mal chodiť v LA. LA je ¼ armor mitigation oproti heavy, ste taký papierový. Podporuje magicka buildy, regeneráciu magicky, jej účinnosť.

    Medium armor (MA): najvhodnejší pre stamina DPS na blízko a range s lukom (min 5 ks). Podpora stamina buildov, critických zásahov a plýženia.

    Heavy armor (HA): ťažké brnenie najvhodnejšie pre TANKA, možno využiteľné pre DPS do PVP, ale ináč vôbec nedoporučujem pre DPS tento armor, má málo bonusov. Zvýšené ochrany voči kúzlam, fyzickým útokom, redukuje platbu za blok, zvyšuje vám život a jeho regeneráciu.

    Traity k armorom: najpoužívanejšie

    Divines – navyšuje hodnotu mundusu (vysvetlené nižšie čo je mundus)
    Infused – navyšuje hodnotu enchantu na armore
    Reinforced – navyšuje hodnotu armoru
    Výška armoru sa = výške spellresistu

    Zbrane:

    Stamina:
    Dvojručné – sekera – krvácanie, kladivo – armor penetrácia, meč - +5% poškodenie, všetky 2h zbrane majú najvyššie číslo na poškodenie, nevýhoda oproti dualwieldu, že nemajú aj druhý setový bonus, 2h zbrane vhodné do PVP aj PVE
    Dualwield – také isté výhody ako 2h, len maáte o jeden set bonus naviac, a najlepšie AOE v hre.
    Luk – je range zbraň ale účinok na blízko je nulový, slabé AOE ak sú ciele pohyblivé tak je to strašné
    Meč a štít – je to pre tanka, neskutočný výdrž, obrany, prežitie, ale nulové poškodenie
    Magicka:
    Staffy – fire, frost, lighting – každá má svoje bonusy a výhody, elementárne poškodenia sa aplikujú s inými bonusmi
    Sú to pre magicka buildy najuniverzálnešie zbrane, výhoda range, aj na blízko aj AOE.

    Traity k zbraniam – najpoužívanejšie

    Precise – critická šanca
    Sharpened – armor a spell penetrácia
    Nirnhooned – spell penetrácia

    Guildy v hre: vhodné vyskillovať všetko

    Fighters guilda – podpora pre stamina buildy aj magicka
    Mages guilda – podpora pre matgicka buildy, ale ultimátka dobrá do PVP aj PVE pre tiež stamina.
    Undaunted – výborné pasivky pre endgame content a pre tanka range taunt

    Ako si vybrať postavu za čo chcete hrať.

    Najdôležitejšie skombinovať rasu a jednotlivú klasu, k tomu zvolíte typ zbrane a vhodný armor, toto sa s vami potiahne celou hrou. Síce máte možnosť reset skillov, prejsť zo stamina na magicku, ale rasu a klasu nejde zmeniť (zatiaľ). Správna kombinácia vám uľahčí život vo všetkom čo sa len dá, o to je potom hranie zábavnejšie.

    Na čo slúži champion systém (CHS) a ako maximalizovať jeho využitie pre vašu postavu.

    Je to ďalší vývojový stupeň po dosiahnutí lvl50 po ňom nasledujú veterán ranky až po vr 16. Počas ktorých už pribúdajú body do CHS. Ak si správne vyberiete rasu, klasu, zbraň armor a dobre rozdelíte body v CHS, bude vaša klasa zameraná na DPS, alebo TANKA, alebo HEALERA. Ak mienite experimentovať ako taký hybrid, z môjho pohľadu to nedoporučujem. Bude to taká nejaká postava, samozrejme je to na vás.
    CHS je skoro nekonečný rozvoj vaše postavy, v prvých bodoch je potrebné dávať body podľa vášho zamerania po pár rokoch hrania to bude jedno kam to dáte. Max 3600 bodov.

    Ako rozdeliť atributy.

    Životy (H) – už majú bonus iba +10% (1,1) na všetkých bodoch, setoch, určite odporúčam pre nováčikov všetko dávať do života a na VR 16 respec, upraviť podľa gearu a setov.
    Magicka (M) Stamina (ST)- hlavne sa využívajú ich body na armoroch, šperkoch, setových bonusoch, sem by som tribúty delil až po dosiahnutí VR 16.

    Počty životov, magicky, staminy pre jednotlivé zameranie na VR 16 TANK, HEALER, DPS:

    TANK: H- 25 – 30K, ST – 22K, M – 18K
    DPS/HEALER magicka: H-20K, M – 30+K, ST – 10K
    DPS stamina: H – 20K, M – 10K, ST – 30+K
    TANK vhodné mať armor na 32K a spell resist tiež na 32K, je to skoro maximálna mitigácia 50% zníženie prichádzajúceho poškodenia.

    Tvorba buildu.

    Nemusíte sa zaťažovať buildom od lvl 1 , ešte nemáte otvorené ani skilly ani dostatok bodov. Treba ísť pekne po poriadku a prejsť celý content, sú tam totižto skryté skillpointy a hlavne sa naučíte čo to o hre a jej mechanikách. Nemusíte sa báť nič vám neujde, vždy sa dá vrátiť na vyššom lvl, ale ak idete správne vždy budete o čosi popredu. Najvhodnejšie je skillovať všetko čo sa len dá, armory, zbrane, guildy, klasové skilly. Ak odovzdávať Q tak máte možnosť dať na druhý bar všetky nevyskillované skilly a tak sa vám dajú expy z Q do všetkých skillov. Skilly expíte ak ich máte na aktívnom bare.
    Skill pointy – za postup na vyššiu úroveň, za zbieranie skyshardov 3/3 a z Q skryté úlohy.
    VR1 -16 : build
    Ako vr1 je dobré si usporiadať čo a ako, a začať uvažovať aký build preferovať aj pre group content undaunted daily.
    Vačšinou – 1x bar single target, 1x bar AOE target, využívať oba bary, bez toho to proste nejde. Samozrejme máte dosť skillpointov z contentu + máte skilly vyskillované všetky takže nie je problém respec a prenastaviť si to podľa aktuálneho stavu v hre.

    Elementálne poškodenia
    • Chilled - Snared 40% spomalenie na 5 sek., šanca na proc s každým mrazivým poškodením
    • Concussion – redukuje útočníkové poškodenie o10% na 4 sek. s každým bleskovým poškodením
    • Burning – ohnivé poškodenie v čase na 3 sek (dot 3x každú 1,5sek). šanca na proc s každým ohnivám poškodením
    Rátajú sa enchanty, klass skills, set bonusy
    Efekty zasahujúce schopnosti postavy
    • Knocked Down – úplná neschopnosť čokoľvek robiť, je to zrazenie 2-3 sek (ak máte staminu, dá sa použiť break free) imunita vočí ďalšiemu podobnému efektu na x sek
    • Stunned – neschopnosť pophybu, akcie, útokov, zase (ak máte staminu, dá sa použiť break free) imunita vočí ďalšiemu podobnému efektu na x sek
    • Off balance/Vulnerable – je to efekt, ktorý sa zobrazuje nad hlavou nepriateľa/vám – vtedy je nepriateľ náchylný na heavy útoky, dostane skopnutie, na postavu účinkujú lepšie všetky CC, postava nie je schopná efektívnej obrany
    • Disoriented – postava nie je schopná pohybu, ani akcie, trvá to niekoľko sekúnd (ak máte staminu, dá sa použiť break free)
    • Silenced – nedá sa hýbať pre nepriateĺov v PVE, kúzliť útoky PVP/PVE, Negate Magic (sorcerer).
    • Feared – postava sa rozbehne, je neovládateľná (immovable už dáva imunitu heavy armor skills)
    • Pull – pritiahnutie postavy k vám (fiery grip DK) postava je na 1s nehybná
    • Knockback – skopnutie na vzdialenosť 5 metrov, má to niekoľko skillov, (ak máte staminu, dá sa použiť break free)
    • Immobile – nehybnosť, nemožnosť sa otáčať, ale môžete útočiť, použiť roll doge, break free
    • Snared – spomalenie, ostatné akcie funkčné

    ostatné
    • Taunted – výzva na útočníka iba v PVE na 15s
    • Blind – oslepenie , šanca na to že vás útočník netrafí (miss)
    • Bleed – fyzické poškodenie v čase (10s) sekery, pasivky
    • Poisoned – jedoveé poškodenie DOT 12s, 7x2s, proc s každým poison útkom, enchant, set bonus, skills
    • Diseased – debuss na zníženie prichádzajúceho liečenia, rezistencia je iba deisease
    • Immovability – imunita voči skopnutiu a ostatným CC, aktívny skill heavy armor, break free na x sek, flaška

    Negovanie efektov
    • Break Free – stojí stamin ruší cc, dáva imunitu na 5 sek
    • Dodge – uhnutie útoku, stojí staminu, imunita aj voči AOE
    • Cleanse/Purge/Purify – odstráňuje negatívne efekty a dáva imunitu na pár sek.
    • Block – neguje každé CC (po novom by nemalo ísť zrušiť uppercut)
    • Reflect – vracia efekt na nepriateľa (skills DK, 1h/s)
    • Invisibility (flašky a NB) - neviditelnosť
    • Snare Break – odstráni snare, napríklad: Forward momentum (2H).

    Voči všetkému je nejaká ochrana, teraz pridané do CHS.

    BLOCK:
    S akoukoľvek zbraňou ak držíte blok je redukcia poškodenia zvýšená o 50%, pri štíte sú bonusy naviac.
    ROLL-DODGE:
    Dvojklik + šípka uniknutie pred útokom, taká malá nesmrtelnosť

    Mundus stony: bonusy k vašej postave
    Mundus Vlastnosť Hodnota

    The Steed beh 5%
    health recovery 210

    The Apperentice spell dmg 166

    The Warrior wpn dmg 166

    The Thief crit chance 11%

    The Ritual healing 10%

    The Shadow crit dmg 12%

    The Serpent stamina recovery 210

    The Atronach magicka recovery 210

    The Tower max stamina 1 280

    The Mage max magicka 1 280

    The Lord max health 1 280

    The Lower spell resist 1 280

    The lady physical resist 1 280

    Content:

    Oblasti na Questy:

    Za jednotlivé aliancie. Pribudol Craglorn, Upper craglorn, Wrothgar
    Delve a group delve – sa dajú prejsť solo, dokonca aj group delve
    Group content – výhradne pre 4 postavy, na obtiažnosti normal môžete ísť aj 2, na obtiažnosti veterán 4.
    Public dungeony – neobmedzený prístup pre všetkých môžete solovať.
    Trials – 3x v hre – pre 12 ľudí.

    Ak máte otázky prosím pýtajte sa!
    Kto si envie rady s hrou nech si pozrie tex, alebo nechá odkaz, pomôžeme.
    GUILD CZ/SK EP - Ysgramor dragons of Atmor
    @LorDrek - DragonKnight vr 16, TANK magicka/stamina Nord
    @LorDrek - DragonKnight vr 16, DPS stamina Imperial

    Hel Ra - HM complete, AA - HM complete, SO - HM complete, VMA - progres, MOL - complete
    lordrek.eso@gmail.com

Thread Information

Users Browsing this Thread

Toto téma právě prochází 1 uživatelů. (0 členů a 1 hostů)

Oprávnění zasílat příspěvky

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete posílat odpovědi
  • Nemůžete zasílat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •