První krůčky ve (ne)známém světě #4

| 3.6.2014 │ Článek

Pokud jste četli mé předchozí články, určitě jste si udělali obrázek o tom, jak na mě hra působí, jak ji hraju a  především jak putuju virtuálním světem. Následující řádky však budou poněkud jiné. Budou popisovat to, jak se stalo skutečností, že jsem si dal od TESO pauzu a to nikoliv vynucenou… a přitom to ze začátku působilo tak dobře.

Shadowfen

Cesta za levelm třicet v době, kdy si někteří borci dodělávali padesátky u dalších frakcí byla trochu ostuda, to přiznávám. Ovšem neměl jsem nějak potřebu a popravdě ani čas trávit u hry neskutečné hodiny svého času, abych se dostal na konec a tam co? No dle všeho nic moc. Takže jsem zvolil jiný postup. Pěkně v klidu všechno projít, splnit questy, zabřednout do hry a to se cca do 25 levelu dařilo nádherně. Člověk rozhodně nezvyšoval úrovně postavě extra rychle a proto byl čas si užívat především příběhu, který prostě měl šťávu. Zhroucený panovník a jeho šílené vytloukání klínu klínem s málem tragickým koncem pro všechny. Residen Evilovská zápletka s uměle šířenou morovou nákazou měla také své kouzlo a tak hurá dál. Co bude následovat?

 

Shadowfen mě uvítal prostředím, které už jsem v podstatě znal. Snad přibylo více stromů a ještěráků, více stejných úkolů a především ke škodě hry – chyb. Ale zpátky na začátek. Nabuzen tím, jak budu psát další nadšený článek s drobnými rejpnutími, jsem se pustil do prozkoumávání okolí. Začal jsem likvidovat první nepřátele, plnit různé úkoly, které ovšem již byly v podstatě stejné jako v minulých částech, ale především jsem se vydal po stopách zlodějů kůží.

 

Námět zajímavý, zpracování nudné. Zatímco první dvě části mě díky dobrým postavám i tajemnému příběhu prohnaly všemi kouty země, které mapy nabízely, tak Shadowfen jsem si procházel s nějvětším sebezapřením. Žádná zajímavá postava, repetivnost a jakási prázdnota. Nikoliv, že by byl svět stejný, ale protože již všechno ve hře chápete, umíte, tak v další části byste čekali něco navíc. Něco jiného. Hra tady chytla prvního brouka a to chyceného do vlastní pasti. Nebylo jen prostředím a nezajímavým příběhem v něm, nýbrž i tím, že schopností ve hře zase není tolik, abyste si neustále něco otvírali a zároveň schopnosti, které máte naučené lezou nahoru neuvěřitelně pomalu. Což by nebyl problém, problém je, že zvýšení levelu těchto kouzel sebou nenese žádnou další specialitku navíc – hezčí efekt, viditělný progress dmg a teda funkčnost.

 

Vůbec drobnosti, které ve hře jaksi už nepřehlédnutelně chybí mě začaly iritovat. Tak třeba stejně jako asi vy všichni jsem si nainstaloval nějaký plug-in. A proč? Protože jsem absolutně nechápal, jakou a kdy dávám DMG, proč mě někdy sejmou nepřátelé neskutečně rychle a proč mě někdy naopak rychle nesudají. Se všemi plug-iny však výsledky stejnak byly takové polovičaté. Navíc absolutně nechápu, proč taková naprosto základní věc ve hře jednoduše není od začátku.

 

Shadowfen – německy, normálně by to bylo shadow ven a vskutu mě tato část hry na chvíli vyhnala. Opravte ty bugy – nefunční questy, neviditelné nepřátelé, nereagující schopnosti a já nevím co ještě vyjmenovávat (píšu cca s desetidenním odstupem, kdy jsem naposledy TESO spustil). Cítíte tu frustraci? Upřímně obdivuju všechny, kteří to nevzdali a prostě motoricky pokračovali dál. Já to prozatím nevydržel. Začly mě štvát i věci, které mi ze začátku přišly vcelku fajn – získávání výbavy a pomalé tempo hry.

 

Pár levlů a pořád to samé

Problém TESA v odměňování hráče ze začátku fungoval dobře, protože mě u hry drželo něco jiného. Jenže postupem času mě začalo hodně vadit, že zabiju nějakého super bosse a mam z něj co? Někdy nic. Někdy dva zlaťáčky nebo vyjímečně nějakou zbraň, která byla ale povětšinou buď – nehodící se, horší než v krámě a nebo… aha, snad jen dvakrát mi vypadlo z tuhých skupinových bossů něco normálního. Vzhledem k tomu, jakým způsobem se v TESO tvoří parta je vám jasné, že tady zrovna o zábavu postaráno nebylo.

 

Hráčova postupná demotivace se do mě promítla naplno. Začal jsem si řikat, co to je. Když si vemu, čím mě poslední mnou hrané onlinovky zaujaly tak, že jsem minimálně tu postavu dotáhl na max. level, byl to buď výborně zpracovaný svět, skvělé souboje, příběh popř. naprosto návyková hratelnost, což ale platí pro více her a pak také PvP. A já si tady najednou začal připadat jak v Guild Wars 2. Přesně hra, která mě absolutně nedokázala udržet. Začátek vás nadchne, ale postupně zjiťujete, že obsah je natolik repetivní, že to nestojí ani zadarmo. Tady to je podobný, jen s tím, že zde oproti GW není minimálně půlka jejich obsahu.

 

Problém tkví v tom, že Zenimax je už v pořadí asi stá firma, která vydala polotovar. Ať chceme nebo ne, tak tohle asi je třeba si přiznat. Navíc vynechala i spoustu zásadních věcí jako obchodní systém, PvP klasičtějšího střihu (miluju PvP, ale tady je neskutečně fádní), možnost si pořídit mounta nějak smysluplně, což moc nejde pokud z každého vč. ultrabosse padne jeden gold… Craft se leveluje stejně jako ostatní vaše schopnosti. To mi také přijde trochu zvláštní a o to víc s tím, že k čemu mi vlastně nějaký craft je? Budu snad dávat předměty na trh? No asi ne, když žádný není… budu to dělat pro sebe? No tak já teda nevim… zbytečně moc otázek, ale prostě těch základních nedodělků a věcí. Zlomilo to vaz spoustě hrám a to měly všechny tyto systémy mnohem vymakanější.

 

Upřímně řečeno takové Old Republic sice ze začátku také trpělo chybějícím contentem, ale to byl chybějící end-game, taková v podstatě běžná věc, ale všechny věci de facto fungovaly už na startu. Stejně je to dneska hra Free-2-Play. Naprosto jsem začal chápat, proč se na rozdíl od většiny her drží ten Warcraft – prostě hráči nemaj důvod odcházet ze hry, kde všechno funguje jak má, do hry, kde většina věcí, na které jsou zvyklí prostě nefuguje nebo tam vůbec není. A vzhledem k tomu, že TESO nedokázalo tyto svoje slabiny něčím vyvážit (což byl u mě ten příběh) a naopak ještě vše umocnilo degradací hratelnosti díky chybám i chybějící motivací hráče, dávám si pauzu. Minimálně do té doby, než vyjde více patchů a já se s pompou navrátím do dokončené hry.

 

P.S. Jinak – vrátim se cca za dva, tři měsíce, tedy dostatečné době pro to, aby základní nešvary alespoň v soubojích, byly odladěné. Do té doby přeju pěkné prázdniny ať už je strávíte v jakémkoliv světe.

 

Honza Bors

 

  1. Autor: Tesak | Přidáno: 3.6.2014, 23:37

    Ahoj, nečítal som všetky tvoje, články. Avšak k tomuto sa aj tak vyjadrím.
    Momentálne som Veterán 10 (z 12). Prešiel som takmer všetky oblasti v hre, a musím povedať že spomínaný Shadowfen je skutočne asi najfádnejšia, najnudnejšia oblasť (aspoň pre mňa a pár známych). Osobne som Shadowfen sa snažil preskočiť, pár q som porobil aby som dostal lvl a mohol ísť ďalej. 😀
    Vcelku súhlasím s tebou, ale veľa vecí (možno preto že si nemal toľko času na hru) si myslím nepochopil.

    Za 1. Obchod – v hre je, nie formou mega auckie ale formou Trade guild (až 500 ľudí), proste sa pridáš k nejakej obchodníckej guilde (je ich už pomerne veľa) a môžeš obchodovať, či pomocou guild aukcie alebo priamo s hráčmi.

    Za 2. Craft – v tejto hre mi príde omnoho podstatnejší ako v iných MMO, kedže vycraftené veci sú o čosi silnejšie ako veci ktoré dropuju. Bohužiaľ to má aj spätný efekt, a to ten že veci z Dungov, neskor Veterán Dungov alebo Trialov majú relativne malú hodnotu. Jediné veci ktoré odtiaľ majú cenu sú prstene, náhrdeľníky a setovky (veci, ktoré sa nedajú craftit).

    Prečo ľudí stále drží Warcraft chápem a súhlasím (aj keď už upadá, ale počkáme na datadisk), ale myslím že prirovnávať tieto dve hry sa ani nedá. WoW je klasická MMORPG, kdežto ESO nebolo zamýšlané ako čisto MMORPG. Ale máš pravdu, pre hráčov je asi lepšie ostať pri niečom čo funguje, čo majú odskúšané a čo ich stále baví. Mňa už prestalo baviť WoW a celkovo klasické MMORPG chcel som niečo iné, preto som skúsil niečo nové, netradičné a zatiaľ som spokojný. Aj keď niektoré etapy hry sú skutočne nezáživné.
    Hrával som aj GW2 a mne osobne celá hra nesadla, musím uznať že bola zaujímavá, ale variabilita classov mi prišla strašne malá respektíve účinnosť iných kombinácii (ak si chcel hrať trebárs guardiana na dmg tak si si musel dať to a to, inač si strácal veľa DPS a pod.)
    Tu v ESO mi vyhovuje, že máš na výber z obrovského množstva abilít, ktoré môžeš použiť. Hrám Templára Healera, avšak ked hrám solo, nemôžem mať len healovacie spelly 🙂 v podstate mam iba 1 či 2. Takže som si musel aj ja naskillovať dmgovacie ability. Stále skúšam nové a nové, a prichádzam na to, že tu neexistuje nijaký TOP build pre tú a tú classu. Sú tu síce niektoré ability ktoré su lepšie ako iné, ale Pri správnom nakombinovaní a použití môžu byt veľmi užitočné (ale tu by som chcel povedať že mám pocit, že v hre je až príliš veľa skill pointov mám full 3 profky, full heal spelly, vampire spelly, destro staff spelly, class spelly . . . a stále ešte nemám pozbierané všetky skill pointy ktoré môžem mať). A keď chcete zmeniť svoj štýl hrania, stačí zmeniť výbavu, možno reset skill pointov (ale niekedy neni nutný) a môže byť z healera thief 😉 A to je to čo sa mi páči najviac na hre, nemám chuť hrat ako caster, dobre dám meč, pár úprav a môžem sa baviť ďalej, netreba mi ďalšiu postavu.

    Ale aby som sa vrátil k pointe, celá hra má dosť divnú krivku zábavnosti. Zo začiatku vás neohúri ako iné tituly, ale postupne pridáva na zábavnosti (zhruba do 20-25lvl kedy pochopíte mechaniku hry, prejdete si nejaké dungy a pod.) potom nastane časť kedy vám príde stereotypná. Napríklad questy veľa ľudom prídu časom opakujúce sa, ale v porovnaní s inými MMO titulmi si myslím že tomu tak nieje. V takom WoW je možno 100+ questov zabi 10 mobiek a máš q splnený, v podstate bez žiadneho background story alebo niečoho podobného, proste zobereš q, zabiješ a koniec. Tu všetky questy tvoria akoby svoj vlastný krátky príbeh. Skoro žiadny q nieje taký jednoduchý, vždy sa skladajú z niekoľkých častí, často má človek možnosti výberu čo spraví v queste, či nechá nažive zradcu alebo nie, či zachráni niekoho alebo radšej ho obetuje a uľahčí si cestu a pod.
    Potom keď človek dostane svoj prvý Veteran Rank a splní main quest storyline, tak si myslí že už je takmer na konci. Ale omyl, ostávajú tu pre Vás oblasti v enemy alianciách, ale celá hra je o čosi ťažšia (aj ked novým patchom si myslím že trošku znížili obtiažnosť) a tak prichádza nová výzva, Veterán Dungeony sú (podľa mojho) podstatne ťažšie ako normálne. Túto časť hry si myslím mohli nejako spestriť, lebo získavanie Vet. Rankov je dosť pomalé. Ale zas momentálny game end content je sprístupnený už od V1 takže je možné (ak Vás zoberú 😉 ) si odskúšať Trialy, Craglaron atď. A pokiaľ sa Vám nechce robiť questy v nepriateľských lokáciach (čož si myslím že by ste prišli o veľa) Môžete grindovať s partami v Craglarone kde Veterán Ranky idú relatívne rýchlo.
    Ale aj keď tento game end content máte takmer celý sprístupnený už od V1, tak až potom keď „doexpíte“ sa tomu môžete venovať Hardcorovo. Trialy sú celkom zábavne, a systém počtu obmedzených ressov je zaujímavý, aj keď dovoľuje farmu prvých bossov, dostať sa ku koncu je o dosť ťažšie. Však rátajte máte 36 ressov a je Vás 12. To sú 3 celé wipy na celý trial, iba 2 ak vám párkrát niekto umrie. 😛
    Ohľadom PvP to sa bohužiaľ moc nemení s lvlmi, ja osobne dúfam že sem dajú aj niečo na spôsob Arén (WoW).

    Trochu som sa rozpísal, tak to už ukončím. Ale malá rada na záver.:
    Ľudia ktorý prestali hrať lebo ich to prestalo baviť, odporúčam doexpiť skúsiť trialy, a celkovo terajší game end content a potom sa rozhodnúť či ostať alebo si nájsť inú hru. 🙂

  2. Autor: destro | Přidáno: 4.6.2014, 11:58

    No ja si tiez davam pauzu. Dal som VR2, nejake tie veteran dungy a popravde ma nebavi dalej expit v enemy alianciach, strasne pomaly to ide. Tiez ma az tak nelaka travit 4h vo veteran dungu len preto ze ten a ten boss je bugnuty a treba to opakovat kym sa nepostasti, tiez hram tanka a kazdy DPS check v dungu je neskutocna otrava. PVP je niekedy dobre, niekedy je to riding horse simulator, o to viac nas*ru bugy a lagy ked je vyhrotena situacia.
    Craglorn by mohol byt fajn ale kto zobere tanka VR2 co robi okolo 200dps do grupy? Toto je velka skoda, ze je takto odscalovany endgame obsah, Craglorn mohol byt kludne obrovska grup zona pre VR1-10 a hned by to bolo pestrejsie.

    Uvidime ako to bude za nejake 3-4 mesiace, zatial ma Zenimax nepresvedcil ze ten obsah za to platenie stoji, hlavne ked je taky pretlak vcelku kvalitnych F2P MMO.
    Cele to podkopava technicka stranka hry, ked Zeni 2 veci v patchi opravi a jednu pokazi.

  3. Autor: Tesak | Přidáno: 4.6.2014, 13:29

    @destro – Craglaron je pre V1-V12 kľudne tam môžeš ísť, a ja som dal z V9 na V10 asi za 3 hodiny. Proste sa pripojíš k skupine (nemusíš byť niekedy ani priamo v parte stačí ich sledovať) a zabíjate bossov. 🙂 A čo sa týka Vet Dungov, mno neviem čo tam robíš 4 hodiny 😀 ako sú ťažšie, ale nie zas až tak 😀
    Ale vcelku chápem tvoj postoj, a to že Zenimax opraví 2 veci a 1 pokazí si nemyslím, keď už tak 1 opraví a 2 pokazí 😀

  4. Autor: Malek | Přidáno: 4.6.2014, 17:04

    Komunism + fasism + capitalism + vsechna nabozenstva sveta + muj komentar = Stejne to bude lepsi nez ESO.

  5. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 4.6.2014, 18:30

    zajímavý. já sem měl před časem Shadowfen snad uplně bez bugu, krom toho že sem nenašel nějaké questy

  6. Autor: SirKorax | Přidáno: 5.6.2014, 09:50

    Bohužel po posledním patchi nejde dokončit hlavní quest a tak se není možné dostat na území ostatních aliancí a ani nijak rozumně expit. Postava je sice VR1, nenabíjí se ultimátka, expy za zabíjení L50 potvor jdou pouze do skilů, takže se jde pouze učit nenaučené zbraně a zbroje.

  7. Autor: Nathanel | Přidáno: 5.6.2014, 13:44

    Zajímavý komentář. Říkal jsem si, co se najednou stalo, že mám menší a menší chuť pokračovat v hraní. Co se stalo s hrou, která mě dokázala pohltit na celé hodiny a teď se do hraní nutím? Autor článku to dobře popsal. Vytratila se motivace a výrazně pokleslo tempo expení. Jsem na lvlu 41 nightblade archer. Přemýšlím, že dám pauzu a nechám hru trochu dozrát – technicky a obsahově. Je to trochu zklamání, protože jsem do hry pouštěl s velkým nadšením a zápalem.

  8. Autor: Sorento01 | Přidáno: 5.6.2014, 14:32

    Ahoj všem, já s hrou skončil po prvních 30ti dnech „zdarma“. DK lvl 34 a pokud člověk nepočítá „singleplayerovou“ část, tak bez arén a pod. se mi hra stala velmi nudnou a neskutečně stereotipní. Snad jediné proč jsem těch 30 dní dohrál a nevykašlal se na hru dřív, byly poměrně slušné dungy :-). Říkam si, kolik lidí asi skončilo po prvním měsíci? Občas kouknu jestli nebudou nějaké velké novinky, co by mě zlákaly. Prozatím si za ty prachy raději dám 3 pizzy 😀 😀 😀

  9. Autor: Anonym | Přidáno: 8.6.2014, 09:24

    Tak to mám úplně jiné zážitky.Je to fantastická hra,ve fantastickém prostředí.Rozlehlá,někdy plblna jindy prázdná akorát dělána na dlouhé procházky.Bojový systém je super a kooperace je mozna ,ale ne nutná prostě jak se vám chce.Navíc je to tak obsáhlé,az jde z toho hlava kolem,na jak dlouho to je.

    Zkuste se toulat světem,dělat úkoly sem tam nějaký skupinový.dungeon,kecat s lidma,pomáhat a obchodovat a prostě si užívat ten svet.

    Myslím,ze pokud někdo jako chrt jede na levely,tak je nespokojeny,protože hra nemá dodelany and game obsah,jenže když budete hrát pěkně pomalinku a s chuti,do hraběte se tam tak za rok a to už to bude doufejme dodelane.

    Každopádně tohle je fansit a místo toho tu je nadavate a stezujete si.Tak to nehrajte, a je to.Ale kdo to nezabije dostatečně z těchto stránek pocit,ze je to desna hra,což jedna není a jednak to není žádný fanstranka…

  10. Autor: Anonym | Přidáno: 8.6.2014, 09:32

    Přesně.Člověk se tu jen docte,co všechno je blbe,ale ze je to i tak bezkonkurenční hra na pomezí singlu a MMO,o tom ani tuk.Na to ze to ma byt fansite,je to dost trapas…

    Ta hra je úžasná a krásná, ale za předpokladu,ze jste fanoušky elder scroll.Pak vas to pohltí a nepustí.Pokud fans nejste,bude to jiné.

    A srovnavat wow s teso je umět.Teso je hra s normálním lookem kdežto wow je vážně infantilní graficky.a je za ty léta.odladena o to.bzadna,ale nestojí za to by u těší právě v těchto drevackych dobách…?

  11. Autor: Murad | Přidáno: 9.6.2014, 10:08

    Dotaz:

    Jde si změnit v TESO jméno hrdiny ve hře?

    díky.

  12. Autor: Honza | Přidáno: 9.6.2014, 11:21

    Pro všechny, tohle jsou prostě moje dojmy ze hry, navýše jsem jel opravdu pomalu, abych si právě užíval, takže mě to zase tak nevadilo – tempo hry. Ovšem popsal jsem co mě osobně vadí (a v předchozích článcích naopak, co se mi líbí). Btw nikdo to nesrovnává s WoW, jen jsem napsal v podstatě fakt. Je to prostě stará ozkoušená a vyladěná hra, ze které se vždy po uvolnění nějaké nové onlinovky odlifruje spousta hráčů, aby se tam posléze vrátila. Samozřejmě se to nedá srovnávat jako dvě hry, ale spíš jako fenomén – funční hra vs. nováček. Nováček to bude mít prostě vždy těžší, protože ty nároky hráčů jsou podstatně vyšší rok od roku. Pak je to už jen o tom, dám tomu šanci, je to super, počkám chvíli a zkusím znovu a nebo prostě nedám. Dojela na to i jinak skvělá Old Republic se značkou StarWars a obávám se, že to může hrozit i TESO, pokud se výrazně nechytne na konzolích.

  13. Autor: vincentblanquin | Přidáno: 10.6.2014, 08:24

    záleží na jakém ste levelu kluci 🙂 . bohužel je smutná statistika že pro většinu lidí je to hra na měsíc než doleveluje

  14. Autor: Mystix | Přidáno: 10.6.2014, 09:07

    Částečně souhlasím a částečně nikoliv.
    Je fakt, že hra je prostě nedodělaná a vývojáři spoléhají díky silné komunitě na to, že to doděláme za ně. Což je od nich dost drzost vhledem k tomu, že za to chtějí měsíční poplatky. Stejná drzost je umístit EU server v USA a napařit evropanům stejné nebo spíše ještě vyšší poplatky za hru. To lagování při souboji, kdy vidím, že útočník dává velký útok a já zmáčknu kryt a díky lagu se kryt provede až po útoku nepřítele nebo když nepřítel chce spustit speciální skill a já ho zase kombinací tlačítek chci přerušit a opět díky lagu proběhne přerušení až po seslání. Za tohle bych vývojáře nakopal někam … To samé když protivník je už dávno mrtvý, ale stále stojí a se zpožděním několika sekund padne k zemi. Tohle je prostě na pár facek …
    Další frustrující a nudná záležitost je nevyváženost obtížnosti souboje jak v dungech tak v celé PvE. Tohle podle mě měli úplně výborně udělané v GW2, kde ať jste byli na jakémkoliv lvl, vždy byl dung nebo i jiné souboje výzvou. Tady v podstatě když se nějakým způsobem a třeba i nechtěným dostanete na vyšší lvl než je okolí kolem vás které plníte, hra začně být totálně nudná jelikož jakýkoliv souboj pro vás znamená jen stisknutí párkrát tlačítka myši. To samé zahozený potenciál hezky zpracovaných dungů. Jednou je projdete na svém levelu a už nemáte proč by jste je opakovali. Přitom řešení je v podstatě zcela jednoduché … to samé jako GW2, prostě obtížnost dungu procentuálně upravit dle skillu celé party a nakonec nějaké větší odměna.
    Pokud se nad tímhle vývojáři nezamyslí, tak ji to podle mě zláme vaz.

    Naopak co hodnotím kladně je samozřejmě prostředí a styl fantasy, některé úkoly jsou i docela příběhově zajímavé, hromadná akce mi například nechybí vůbec a myslím, že na trh v rámci guild jeto určitě zajímavější. Dále mě velmi baví crafting a navíc zase třeba od GW2 má smysl craftit. Ještě se mi nestalo, že by mi padnul lepší předmět, který se mi hodí než ten který jsem si ucraftil. Navíc si vyrábím sety. Na druhou stranu to má trochu nevýhodu, jelikož částečně rezignujete na drop, který sbíráte hlavně pro získání surovin z rozebrání předmětu.

    No uvidíme jak dlouho ještě vydržím u hry. Mě ta hra prostě baví kvůli prostředí. To v žádné jiné mmorpg nenajdu. Hry typu wow, GW2, Rift a ted nově Wildstar jsou vizualizací takové omalovánky pro děcka a to mě prostě odrazuje. Ač jsem třeba GW2 hrál rok a půl, ale to zase bylo díky výborným mechanismům ve hře. Njn … člověk stále musí dělat kompromisy.

  15. Autor: NIAU | Přidáno: 11.6.2014, 12:51

    Zkusil sem hrát prvních pár dní gratis …. a jsem velmi rád že jsem do téhle sračky jako je ESO nevrazil žádný love …. asi po dvou dnech hraní jsem tenhle bordel odinstaloval, nainstaloval skyrima se všema DLC, češtinou a modama především na visualizaci a audio …. a jsem spokojenej … raděj si po druhé zapařím skyrima než tuhle neskutečněně plně nefunkční, nudnou a stereotypní ptákovinu.
    PS: nemusím snad ani pokukazovat na neskutečnou přeplácanost světa stereotypníma monstrama a na každým kroku bedna – prostě celkově shit … nehrál bych to ani zdarma, natož tak do toho vrazit za koupi hry a ještě měsíční poplatky, fakt naivní vývojáři 😀

  16. Autor: Murmandammus | Přidáno: 12.6.2014, 09:03

    Pokud jsi to hrál „grátis“ tak jsi docela určitě nehrál ESO, protože by jsi si musel nejprve koupit hru. Pravděpodobně jsi další z těch, kteří hru nehráli, ale hodnotí. Ale co už:)

    Jinak Skyrim je super, jenže když už to máš nahráno, tam a zpátky, tak ESO je pro tebe požehnání 🙂

  17. Autor: NIAU | Přidáno: 12.6.2014, 14:06

    … bylo to krátce před vydáním co se rozdávalo pár set klíčů na vyzkoušení s omezeným časem platnosti mám dojem pár dní, takže vím o co go

    • Autor: lordrek | Přidáno: 12.6.2014, 14:26

      Tvoje hodnotenie je asi ako keď sadneš do ferrari zaradíš jednotku a na 100 km/h si povieš eee, ale v 300 km/h je to iné, no keďže si to nevyskúšal nemôžeš súdiť.

      To je asi ako keď hráči plačú, že do 50 lvl len tak tak preliezli final q, na vr to potom vzdajú a pritom xy hráčov tvrdí, že by to ešte sťažili. Chyba nie je iba v zenimaxe, ale medzi compom a stoličkou.

      Našťastie nám nikto nedrží pri hlave zbraň aby sme hrali čo sa nám nepáči, takže nemusíme sa vyjadrovať viď tvoj koment, lebo to potom hovorí o tvojej osobe samo …..

  18. Autor: Crom | Přidáno: 17.6.2014, 20:43

    😀 co to zas je 😀 timdle odrazujes dalsi a dalsi hrace od hrani omg 😀 proc? me eso prijde zabavne a to ze v mmo je neco opakujiciho a nudneho 😀 to je samozrejmost 😀 kazdopadne v esu to je aspon udelano tak ze ty podle tebe nudne Q. atd maj aspon naky pribeh anemusis zabijet 100 goblinu apodobne jako wow klon*****… . lepsi nic nepsat nez takovejdle blabol. . T same jako Raven a spol. kteri odradily x novejch hracu tim jak pisou o esu kraviny. rada pro vas vrat te se k wow aneotravujte v esu!!! Dobre mmo se pozna tak po roce mozna dyl a ne po 2 mesicich kdy vetsina breci nad kravinama……..

  19. Autor: Crom | Přidáno: 17.6.2014, 20:46

    pis si takove kraviny na guild chate a neukazuj to na forku kde to ctou stovky – tisice lidi. je to jen tvuj osobni nazor tak si rikej doma zene ……. ne zenimax ale tydle uplakanci poslou esko ke dnu….

  20. Autor: Crom | Přidáno: 17.6.2014, 21:00

    btw uroven tohodle forka klesla na bod mrazu:D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0