PvP kampaně

Autor: Raven | Přidáno: 1.2.2014 Kategorie Článek| PvP

Kampaně v Cyrodiilu jsou velmi důležitou věcí. Definují délku jednotlivých sekvencí války v Cyrodiilu. Jakmile kampaň skončí, vše se resetuje a válka začíná “od znovu”. Kampaně budou udávat dynamiku bojů v Cyrodiilu. Pokud jste náruživí PvP hráči, nebo se prostě jen zajímáte v PvP aspekty hry, tento článek je přesně pro Vás. Pojďme se tedy podívat na kampaně trochu více zblízka. Jak vlastně budou ve hře fungovat?

Kampaně v ESO

Existuje mnoho různých způsobů, jak si užít a prozkoumat ESO. Jeden z nejzajímavějších je PvP v Cyrodiilu. Boj v Cyrodiilu se točí kolem pokusů 3 Aliancí o Ruby trůn a jako hráče se Vás týká obsazení pevností a dalších strategických bodů kolem Imperial City. Nicméně, existuje mnoho věcí, které můžete dělat kromě bojování. Můžete si objevovat svět, hledat skyshardy, knihy a zdroje, nebo se můžete věnovat questům a navštěvovat dungeony nacházející se v Cyrodiilu.

Existuje jedna velmi důležitá věc, kterou byste měli vědět o Cyrodiilu a to je kampaň.

Breton shieldCo je to kampaň?

Elder Scrolls Online je první hra, která používá technologii Megaserveru. To umožňuje, aby všichni hráči hráli na jednom serveru. Ale dovedete si představit ten chaos, který by vznikl, pokud by všichni hráči byli v jedné PvP zóně. Bylo by nemožné to hrát.
Kampaněmi ZeniMax odpověděl na tento problém. Kampaň se skládá z hráčů všech 3 aliancí bojující v Cyrodiilu. Cílem kampaně je omezit počet hráčů, kteří mohou bojovat v jedné PvP zóně současně. Současně bude několik kampaní ve hře.

Například, může být 30 instancí v Cyrodiilu a každá se bude skládat z hráčů ze všech 3 frakcí. Pokud bude příliš mnoho hráčů v několika instancích, Megaserver vytvoří další a umístí tam hráče, aby zmírnil přelidnění.

Připojení do kampaně

Jakmile si vytvoříte postavu, hra Vás automaticky přiřadí k jedné z mnoha kampaní. Budete přiřazen podle Vaší frakce a populace v kampani. Když dosáhnete 10 levelu, můžete navštívit Cyrodiilu pomocí rozhraní Alliance War. Toto je Vaše domovská kampaň.

Můžete se také podílet na dalších kampaních jako hostující hráč, například je možné skočit do další kampaně, pokud jste do ní pozváni. To nezruší Vaše přiřazení k Vaší domovské kampani, budete jen hrát s přáteli po určitou dobu. Když budete hrát v jiné kampani, tak nebudete zvyšovat své postavení v žebříčku domovské kampaně.

Změna kampaně

Může nastat situace, kdy budete muset změnit svoji kampaň. Když bude Váš přítel přiřazen do jiné nebo chcete jen hrát s jinými lidmi. Elder Scrolls Online umožňuje opustit svoji současnou kampaň a připojit se k jiné, dle Vašeho výběru, tak dlouho, dokud není přelidněna.

Každá postava může změnit svou kampaň jednou zdarma. Všechny další změny po první, budou stát Alianční body nebo zlato. To zamezí hráčům skákat z jedné kampaně do jiné každých 5 minut, když budou mít pocit, že vyhrávají, a umožní to větší stabilitu kampaně.
Také byste měli mít na paměti, že každá kampaň má vlastní žebříček. Není známo, zda Vaše úspěchy budou rovněž převedeny do nové kampaně, ale pochybuji o tom. Takže to mějte na paměti, pokud chcete přepnout kampaně.

Existují i další omezení pro ty, kteří si chtějí zvolit kampaň. Například, nebudete se moci připojit do kampaně, pokud v ní máte postavu z jiné frakce, je to pro to, aby se zabránilo špionáži.

A konečně, pokud je hráč v postavení císaře, změna jeho domovské kampaně znamená, že hráč ztratí císařství. To je proto, aby se zabránilo být několika-ti císařům ve stejné instanci.
To asi pokrývá vše, co potřebujete vědět o tom, jak fungují kampaně v ESO, vše, co musíte udělat, je připojit se k jedné a začít boj o Ruby trůn.

final

  1. Autor: Orinoco | Přidáno: 1.2.2014, 15:04

    Jsem typický Coop PvE hráč a ve většině her beru PvP jako “nutné zlo”, jako součást hry, kterou je potřeba překonat. Ale čím dál víc čtu o PvP v Cyrodiilu, tím víc mě láká. Myslím, že se cca do 15. úrovně budu motat v PvE regionech a pak začnu část času trávit i v PvP zóně. Rozhodně to vypadá lákavěji než jen bezduché 1:1. Řežba desítek spoluhráčů stříknutá strategií zní dobře.

  2. Autor: Vandal | Přidáno: 1.2.2014, 17:54

    Znamená to tedy, ze po lvl 10 muzu jit rovnou na pvp a vylevelovat tam? Nejak se mi nechce stravit napr. dva mesice casu vyhanenim králíků z poli a dalsi pve quest like omackou, ktera me prakticky vubec nemajima

    • Autor: bulljoker | Přidáno: 1.2.2014, 18:23

      jo ale bude to hodně dlouho trvat a budeš mít o mnoho míň skill pointů z questů,skyshardů etc. 😀

      • Autor: NagBan | Přidáno: 2.2.2014, 03:14

        Bulljoker nemluvi ze zkusenosti a je trochu oslepen vlastni predstavou takze neni uplne jasne jak bude PVP expeni fungovat…. nicmene bych se taky dost priklanel k efektivnejsi PVE strance ESO…

  3. Autor: Raven | Přidáno: 1.2.2014, 17:59

    Ano, můžeš vylevelovat kompletně v PvP.

  4. Autor: Paspartu | Přidáno: 1.2.2014, 22:07

    Bezduché 1v1, nebo bezduchá a bezhlavá skupinová terapie (řežba stovek casual hráčů) kde člověk PvP nemusí umět ani hrát. Pokud se zapojí do pvp mozek, tak 1v1 je víc o taktice a znalostech než stovky neuspořádaných hráčů snažících se společně ale vlastně každý zvlášť o něco. 1v1,2v2 apod. je rozhodně méně bezduché než slavné kill-IKparty 🙂

    • Autor: NagBan | Přidáno: 2.2.2014, 03:17

      ani v realu ani ve hre nikde nefuguje fair PVP … tzn ze cim vic bude hra na mass pvp zamrena tim lepe protoze tim vic bude muset clovek pouzivat hlavu…. 1v1 je jen spravne pouziti skillu na dany build zatim co mass pvp je reakce na danou situaci ktera je vzdy jina… tak nebrec emacku…….

    • Autor: Deniel | Přidáno: 2.2.2014, 17:08

      Porad jedni a ti sami lidi, whinujou, breci , flamujou , nadavaji 😀

  5. Autor: oxymoon | Přidáno: 1.2.2014, 23:56

    No v téhle hře to nebude právě “skupinová terapie”, respektive ta strana, která to bude tak hrát, nevyhraje. Všechno to bude o tom zapojení mozku, jak říkáš a to neplatí jen 1v1 😉

  6. Autor: fortrens | Přidáno: 2.2.2014, 00:37

    Paspartu, pořád tě to baví ? 😀

  7. Autor: NagBan | Přidáno: 2.2.2014, 03:12

    No parádní Google translator 🙂

  8. Autor: Stein | Přidáno: 2.2.2014, 08:49

    Paspartu – “stovky neuspořádaných hráčů” jsou samozřejmě k ničemu, ale počkej až uvidíš SF v akci 😉

  9. Autor: carda | Přidáno: 2.2.2014, 12:40

    O uspořádání podle mě ani tak nepůjde, co jsem hrál hry s openPvP tak na 80% vyhrál počet hráčů. Samozřejmě je duležitý leader na TS, který bude řídit skupinu, ale na skillu většiny až tak nezáleží. Já osobně neznám hru, kde by se nespamovalo jen range AoE. Buildy na blízko při větší bitvě jdou jak na porážku, a singl dmgem jak někomu uberete na 25% tak zdrhne za skupinu a healne se, proto AoE že se přetlačí větší počet hráčů na ústup a nedovedu si představit co víc by se dalo vymyslet. Kdyby byla zavedena kolize, tak se dá taktizovat. Ale za tu dobu kolik vyšlo podobných MMO, a kolik guild se rozhodlo věnovat skupinovému PvP tak taktiky nikde. Útok, bránit, ústup. Toť vše. Hráli děcka,dospělí,random skupiny a na 80% vyhrála převaha.

  10. Autor: javorovej | Přidáno: 2.2.2014, 13:04

    Carda: Nějak nevím, že by naše guilda v GW2 byla přetlačována horou hráčů a to nás vždy bylo méně. Dokážeš hrát ve skupině, korigovat celou skupinu, efektivně buffovat, pohybovat se apod? Smeteš neorganizovaný zerg – a to ti potvrdí každý, kdo se mass pvp věnuje.

  11. Autor: carda | Přidáno: 2.2.2014, 15:23

    javorovej: já hrál na Seafarers rest, a krom běžných manévrů co dělal každý, tak jsem na tom nic extra neviděl. Jen grupa, spam swiftness, mesmeři naházeli AoE quickness a mačkání 1.2.3.4.5 na CD. Není problém s TOP EQ v 10 lidech rozmetat 30 týpků co mají v PvE 30 lvl. Ale pokud je to 20 v 40, tak se nezlob ale to jsem ještě neviděl s absencí healerů, aby to ta méně početná skupina vydržela. Takže jsem konkrétně na WvWvW nějakou taktiku nezaznamenal, krom výhody TOP EQ a focusování po 1 targetu. Jo kdyby byla kolize, tak se dá využít defenzivních buildů a dělat nějaké formace. V TES:O je hezké, že je to velká lokace, ale stejně si myslím, že se dohodnou guildy na vytvoření zergu a potáhnou od jednoho hradu ke druhému na jistotu, než v 10-20 lidech strávit 15 minut cesty, když vás znásilní 30člená skupina a můžete zase od začátku. Cyrodiil jsem sice nehrál, ale přirovnal bych jej k PlanetSide 2, který má také obrovskou mapu, dobývání pevností má svou mechaniku v postupném zabrání a bránění pro kapitulaci a je to prostě zerg. Jako OK, je to zábavné se zúčastnit tak velkých bitev, ale můj názor že nerozhoduje skill jednotlivců. Tvrzení že 1v1 není o skillu, ale pouze o správném mačkání rotace a znání protihráčova buildu bych netvrdil, když v GW2 si v sPvP sundám 1v2, v WvWvW s 16 lvlem sundám 1v1 80tku full exotic, ve wowku vyhrát areny s úplně shit modrým gearem proti PvP gearu, tak to asi nebude jen o rotaci a gearu. V mass zergu se ztratí skill jednotlivce a ani není šance to poznat. Pro mě je massPvP pouze zábava, která ale o ničem nepojednává kdo je jak úspěšný, kdo dělá chyby a už vůbec. To že nebude možný ani duel a ani arény, které jsou naprosto běžné nejen v MMO hrách, ale i v reálném světě třeba sport. A ještě tomu dali korunku s bonusy u dražších předobjednávek, jako by jim o něco šlo imp,rasu a možnost hrát za jakoukoliv aliancí pro všechny, když už mám ještě platit 300měsíčně.

  12. Autor: VincentBlanquin | Přidáno: 2.2.2014, 15:38

    tu arenu budou muset dodat bez toho dlouho na vrcholu popularity u hráčů nevydrží

    • Autor: Lehesil | Přidáno: 2.2.2014, 21:09

      V Oblivione bola aréna, s postupom gladiátora. Možno dajú niečo podobné.

  13. Autor: javorovej | Přidáno: 2.2.2014, 16:28

    Carda: podívej se na Youtube na videa od UNI, NR, BB a uvidíš jak 20 cápků složí 40+ zerg. Proč? Protože za 1. složení lidí, za 2. včasné buffy, 3. taktika a společný postup. To je to, co nemá žádný zerg. Ve WvWvW jsem byl od počátku, denně, přes rok a půl. Kdyby záleželo jen na počtu lidí, tak by se nedělaly WvWvW aliance, které spolu komunikují, korigují cesty apod. A žebříček by nevedly takové servery, jako je vedou.

  14. Autor: carda | Přidáno: 2.2.2014, 22:14

    javorovej: ok a povedlo se to pokaždý, nebo je to jen sestřih proti random grupě kde ne každý měl 80 lvl, ale třeba 20-50lvl ? Včasné buffy co trvají při stacku minimálně 30s+ bych zrovna nebral něco zázračného, jako na TS se domluvit kdy hodit AoE quickness to ano. Společný postup se týká držet se v chumlu a vyplácnout v jeden okamžik všechny CD a do půl minuty je po boji. Ne každý server se skládá z PvP komunity a po takové době hráči upřednostňující PvP už přešli na tyto servery, takže se to točí okolo TOP10 a zbytek bez žádné organizace co si ani neškrtne. Já mám účet na Seafarers Rest, který si myslím je ve WvWvW celkem dobrý, lognu se, dojdu ke komandérovy, za kterým se táhne 60 lidí, vydrbeme hrad, zabereme, jdeme na další, další a když je 60% mapy naše tak se z ostatních 2 map nalogují protihráči a ve 100 lidech si to domlátí z5, zatlačí na náš spawnpoint a takhle se to točí dokola, alespoň co jsem postřehl z 200h hraní WvWvW, zbytek jsem hrál pouze sPvP dle nálady. Nijak extra jsem GW2 nezkoumal, je to jen můj osobní pocit a stejně tak na mě působí ostatní hry s tímto modelem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0