Traity na endgame zbroje a Vy

Autor: Raven | Přidáno: 18.4.2014 Kategorie Článek

Pokud v Elder Scrolls Online vytváříte zbroje, jistě jste si všimli systému traitů. Trait je při výrobě předmětu udáván další surovinou, jakýmsi krystalem, který přidává předmětu další vlastnost. Existuje nějaký nejlepší trait? A jaký to je? Jaké traity jsou na nejvyšší úrovni nejpoužívanější? Dočtete se zde.

Pro začátek si pojďme shrnout všechny traity, které můžete na zbroj umístit.Breton staff

Sturdy (kámen Quartz) – Předmět má šanci, že se nepoškodí, když zemřete.

Impenetrable (kámen Diamond) – Zvyšuje odolnost proti kritickým úderům (jen PvP)

Reinforced (kámen Sardonyx) – Zvyšuje Armor a Spell resistanci

Well-Fitted (kámen Almandine) – Snižuje cenu sprintu

Training (kámen Emerald) – Zvyšuje zkušenosti získané ppro daný typ zbroje.

Infused (kámen Bloodstone) – Zvyšuje účinek očarování zbroje.

Exploration (kámen Garnet) – Zvyšuje zkušenosti za průzkum.

Divines (kámen Sapphire) – Zvyšuje efekt kamene Mundusu, který máte aktivovaný.

Na první pohled můžete vidět, že jsou bonusy traitů velmi nevyvážené a že jsou některé na první pohled k ničemu. Well-Fitted má velmi omezené možnosti, stejně tak jako Exploration, nebo třeba Training. To jsou traity, které nejspíše nikdy moc nevyužijete.

Naopak tu je jeden trait, který vystupuje z řady a používá ho drtivá většina hráčů, kteří si vyrábí nebo nechají vyrábět endgame vybavení. Tímto traitem je „Infused“, který zvýší účinnost očarování Vaší zbroje až o neskutečných 20%. Pokud tedy zkombinujete Infused trait a legendárním glyphem, dostanete obrovské bonusy. Doporučuji proto všem, kteří si plánují vyrobit epickou či legendární zbroj na Veteran Rank 10, aby použili trait Infused, který v současné době nemá žádnou konkurenci.

Traity jsou jednou z mála věcí, kterou se craftěné zbroje liší od těch, které normálně dropují. Dropové zbroje nahrazují absenci traitu velmi silnými set bonusy, o kterých si povíme příště, nicméně díky traitu „Infused“ můžete tyto set bonusy při vysoké kvalitě glyphu (epická a výše) dorovnat, nebo i překonat.

Pokud budete utrácet vylepšovací materiál na tvorbu endgame zbroje, určitě si proto velmi dobře rozmyslete, jaký trait zvolíte. Pokud jste crafter hledající snadný výdělek, naučte se trait Infused pro všechny části zbrojí – hráči, kteří si v těchto dnech vyrábějí legendární vybavení Vám utrhnou ruce.

final

  1. Autor: Gordias | Přidáno: 18.4.2014, 09:37

    Ty proste nemuzes napsat normalni clanek..ty proste musis porad nekomu neco doporucovat 😀

  2. Autor: Demosthenes | Přidáno: 18.4.2014, 09:48

    Nech ho být. Až se tady o to budeš starat ty a psát články tak něco povídej

  3. Autor: cipi | Přidáno: 18.4.2014, 11:23

    BTW už vyšla offic recenze na ESO u gameparku tak jí mužete postnout a hatovat:-D

  4. Autor: ;-) | Přidáno: 18.4.2014, 13:31

    Divines (kámen Sapphire) – Zvyšuje efekt kamene Mundusu, který máte aktivovaný.

    Ani toto nemusi byt vobec na zahodenie … ale ako bolo napisane v prvom komentari ….

  5. Autor: Raven | Přidáno: 18.4.2014, 14:48

    Mundus Stony přidávají v základu méně (100), než legendární glyph.

    Infused ve své nejsilnější formě přidává více % z enchantu, než Divines z Mundus efektu.

    You do the math.

  6. Autor: BigHarold | Přidáno: 18.4.2014, 15:12

    Po pravdě jsem uvažoval o Divines ale jen kvůli tomu že jedu Thief stone (šance na critical) a tam si myslím že by to nebylo k zahození k dyž jsem nenašel žádný glyth který to dělá. Otázkou je zda by se to aplikovalo ze zbroje (zda by podpoří útočnou schopnost).

    Špatný pro PvP nemusí být špatný ani ten Impenetrable.

    A teď dotaz Infused zlepší jen enchant ale na setovou (speciální kovárny) věc ale nemá cenu ne? Nebo jdou na setové věci hodit i enchant?

  7. Autor: Raven | Přidáno: 18.4.2014, 16:47

    Samozřejmě, že jde na setovky hodit enchant. (:

  8. Autor: Beton | Přidáno: 18.4.2014, 17:04

    Kdyby ten sturdy dával v legendary armoru bonus alespoň 60% tak bych do něj šel, protože je lepší nějaký armor než věčně rozbitý, ale 30% podle mě nemá žádný efekt, maximálně ho namaděru rozflákám o 5 minut později. Takže infused je opravdu asi jediný použitelný, 20% je znát.

    Mandus podle mě nemá smysl v legendary itemu přidá 8% a vzhledem k tomu jak mizivé jsou mandus stone bonusy (40 statové, 5 regenerační, 5% na kritikal) tak 8% k nějakému tomuhle číslu nepřidá takřka nic.

  9. Autor: Raven | Přidáno: 18.4.2014, 18:27

    Infused all the way.

  10. Autor: Vincentblanquin | Přidáno: 18.4.2014, 19:42

    nevím co se stalo ale nemůžu se přihlásit na forum, už půldne mi to píše tohle…..

    Wrong username or password. You have used up your failed login quota! Please wait 15 minutes before trying again. Don’t forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!.

  11. Autor: Isharian | Přidáno: 19.4.2014, 17:40

    Pre healera bude zrejme efektivnejsi mundus trait spolu s mundus stonom na zvysovanie sily healov. Ostatne sedi.

  12. Autor: Raven | Přidáno: 19.4.2014, 18:32

    Efektivita healů je zvýšena o 5%. Mundus trait ti přidá v nejlepší formě cca 0,4%. 0,4×7 = 2,8%.

    Řekl bych, že 2,8% healu je úplné nic proti maně, kteoru Ti dá infused (cca 120 many navíc při full infused gearu).

  13. Autor: Isharian | Přidáno: 19.4.2014, 19:54

    Ja som s tou manou kvoli healom zasadne v cape, ten infused by mi pomohol snad len s hp enchantom.

  14. Autor: Tesak | Přidáno: 19.4.2014, 20:46

    Jo tiez chodim heal a Magicku a MRegen mam nonstop cez softcap. Ale dal som do toho aj dost skill pointov, (aj ked ich je stale dost). Ale ja osobne si davam aj Armor a spell resist, lebo ako Clothak nevydrzim vela, tak si 2-3 davam Reinforced ale ostatne Infused – skutocne najuzitocnejsi na max lvl.
    Ale by ma zaujimalo kde si nasiel ze Impenetrable je iba na PVP? – dost tankov chcelo odomna vytvorit stit s tymto traitom.

  15. Autor: Ferenc | Přidáno: 20.4.2014, 21:23

    No jednou se pánové ze Zenimaxu jasně vyjádřili, že nebudou žádné rozdíly mezi PVE a PVP vybavením – že nebudou žádné výhradní staty pro PVP …… takže bych řekl, že to je omyl a trait Impenetrable účinkuje normálně všude, stejně jako všechny ostatní.

  16. Autor: Raven | Přidáno: 21.4.2014, 05:50

    Impenetrable je jen na PvP – bossové v PvE necritují.

    Zkousel jsem si nechat dát sto ran od druhého bosse v Darkshade Caverns a necritli ani jedinkrát.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na MMOzone.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum

Page 1 of 0